onsdag den 29. juli 2015

Goodiebox // Juli 2015



Skønt at sidde på ferien, og få mail om, at goodieboxen er landet. Og 3 dage efter, får man endnu én, der spørger om man har glemt at den ligger i pakkeboksen ?
Nej nej, da - men jeg skal jo liiiige hjem, før jeg kan hente den..

 Så det gjorde jeg selvfølgelig om formiddagen, efter vi var kommet hjem lørdag nat.

Skøn, skøn box. Jeg synes det er nogle rigtig fine og lækre sager her i sommertiden. Beklager ventetiden, inden den er klar til at vise her.
Teeez Be Blushious Sun Kissed:
Vejl. udsalgspris 189 kr. Dette er full size.
Altid lækkert med en ny blush. Denne har en rigtig lækker farve, ligesom navnet antyder - sun kissed. Jeg er rimelig sun-kissed my self, lige for tiden :p så der går lige lidt tid inden jeg skal prøve den.

Kevin.Murphy Color.Bug:
Vejl. udsalgspris 158 kr. Dette er full size.
Hvordan ser man farven ? Eller er de alle pink ?
Jeg har også hørt rigtig meget om disse color bugs, og vil helt sikkert prøve den en dag. Man vasker det ud helt nemt, blot ved at vaske håret, og det ødelægger ikke håret. Det er faktisk bare Make-up til dit hår, og man kan farve spidserne, den ene side, eller hele håret.

Sunspa Spray-On.SPF:
Vejl. udsalgspris 149 kr. for 125 ml. Dette er full size.
Var den da bare kommet med i Juni måneds goodiebox, så jeg kunne have haft den med på ferie. Jeg tror ikke den danske sommer inviterer til flere solskinstimer (Desværre) - ihvertfald ikke så meget, at jeg har brug for solcreme. Men vil helt sikkert bruge den, næste gang jeg skal på solferie. Da det er en spray, kan den sprayes fra alle vinkler, og skal ikke fordeles med hænderne. Den skulle ikke fedte, og den er "vandtæt" - altså waterresistant. Man må ikke spraye direkte i ansigtet, men lidt i hænderne, som man så fordeler i ansigtet.

Garnier Micellar Water:
Vejl. udsalgspris 70 kr. for 400 ml. Dette er en prøve på 125 ml.
Lækkert med en prøve, der faktisk er stor nok til at prøve den mere end 2 gange. Jeg har hørt rigtig meget om denne her, så jeg glæder mig til at prøve den. Jeg er lige smuttet tilbage på min yndlings fra Matas, men vil lige give denne en chance med det samme.

Naked Lips Lip Balm Superfruits:
Vejl. udsalgspris er 30 kr. Dette er full size.
100 % organisk og naturlig. Jeg er lidt spændt på duften ? Men ellers er jeg altid glad for at få læbeprodukter. - Og nu har jeg prøvet den. Én gang. Og det bliver den sidste. Desværre alt for "naturlig" til mig. :/

Palmolive Feel Glamorous Showerscrub:
Vejl. udsalgspris 21,95 kr. for 250 ml. Dette er en prøve på 50 ml.
Jeg er, helt generelt, rigtig glad for Palmolive showers. Og jeg har også haft en (blå) scrub derfra, som jeg var rigtig glad for. Så det er jeg sikker på, jeg også bliver for denne her. Den dufter dejligt, og er i en skøn størrelse, så man faktisk kan have den med i kufferten, hvis man skal på ferie.

Hvis du er blevet inspireret til at modtage en månedlig goodiebox, kan du læse mere om den her - se tidligere boxe her, og bestille din fremtidige box lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart