mandag den 15. juni 2015

Appeal4 // Going to Miami - sommer 2015




Så lander de. Mandag i uge 25, kan du endelig købe de smukke og fine pasteller fra Appeal4's sommer kollektion Going to Miami. Som de fleste pasteller, kræver de lidt flere lag, for at være fuldt dækkende, end andre almindelige cremelakker. Jeg synes ihvertfald, at jeg altid har svært ved at få dem dækket helt ordentligt. Alle lakkerne har fået topcoat, pånær de 2 sidste.

 Baby palm tree - nr. 128. 3 lag er ok, men jeg syntes den var for gennemsigtig, til mit sarte kamera, så her er altså 4. Den er næsten neon, eller ihvertfald "skrig"lysegrøn. Den er en anelse mere gul, end billedet viser.


Soft wave. - nr. 129. Lys mint pastel, her er 3 lag. Flot babylyseblå der bare lyser langt væk af sommer.


Beach clubbing. nr. 130. 3 lag, lyseblå med et hint af grønt. Den minder en hel del om Soft wave, denne er lidt mere blå.


Night at the beach. nr. 131. Skøn sart babylyserød. 3 lag, men den var faktisk allerede rimelig ok, ved 2. lag. Så hvis du ikke er negleblogger, med et "lystigt" kamera ;) Kan du godt nøjes med de 2. Den dækker godt, og er nem at arbejde med.


Dress to kill. nr. 132. Meget lys lilla, er nok mere lyserød end lilla, men med et lilla skær. Den er en smule lysere end billedet vil vise. Desværre ikke helt så god til min hudtone.


Running up a high bill - her, over en sort base. nr. 133. Sher lilla - næsten gennemsigtig. Her har jeg lagt 2 lag sort, og herefter et godt lag af Running up a high bill. Jeg synes ikke den gør sig særlig godt alene, så derfor viser jeg den kun over den mørke base. Jeg prøvede på nogle af de andre lysere farver, men det er, efter min mening, ikke helt godt. Men jeg synes den er rigtig smuk over sort.


Dancing all night. nr. 134. Her har alle neglene fået 2 lag af denne smukke "topper". Altså en lak, der gør sig super godt ovenpå andre lakker, som f.eks. noget nailart. Her ser I den helt plain. Masser af flot holo og glimmer.


Er der nogle af dem, du bliver nødt til at eje ? Fortæl endelig. 

Som altid kan du købe Appeal4 mange steder rundt i Danmark. På deres facebookside, får du rigtig mange gode ideér - og de deler bl.a. blogindlæg, hvor der er en masse forskellige swatches, og forskellige nailart med Appeal4's egne lakker.

Se en fuld forhandlerliste, eller find link direkte til deres nye shop - lige her.

2 kommentarer:

  1. Baby palm tree er jo så fin! Og perfekt hvis man engang skulle blive bare en smule solbrun (kom nu danske sommer!) (:
    http://cammi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er simpelthen så lækker. Håber da, at den danske sommer pludselig indfinder sig.

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart