lørdag den 14. februar 2015

Outfit // Fifty Shades Of Grey


Vil lige vise mit outfit fra min biograftur. Og så havde jeg været ved frisør - trængte frygteligt til at få klippet spidser..

Derudover fik jeg hende til at lave smukke krøller, i mit nyklippede hår. Det ser så legende let ud, når hun gør det, men om jeg selv formår det... Næh, nej du.....




Tøjet er ikke nyt. Og dog, så er skjorten måske 3 uger kun, købt i Føtex til 80 kr. tror jeg. Nederdelen har jeg arvet, strømperne er genbrug. Støvlerne er også halv gamle efterhånden, men det gør dem jo ikke mindre lækre :p De er fra Lola Ramona. Halskæden er en oldgammel sag - armbåndene er også genbrug, og dem endte jeg faktisk med at tage af, inden jeg forlod huset..


Her har jeg taget jakke på, da jeg ikke helt kunne bestemme mig, og jeg synes ofte jeg fryser når jeg er i biffen, derfor valgte jeg at tage den på. Det havde jeg dog ikke behøvet ! Den er virkelig gammel. Altså virkelig... Tror den er fra da jeg var i lære hos ejendomsmægleren... Så altså måske fra '95 ??
Øreringene er fra Stine A ;)



Min make-up så sådan her ud, til en lækker aften i biografen. Spørg endelig, hvis I vil vide mere. Det var slet ikke meningen, at jeg ville blogge om det, så jeg lagde jo ikke lige mærke til, helt præcis hvilke produkter (især øjenskygger) jeg lige brugte... Men syntes alligevel resultatet blev helt ok, og ville så altså lige vise det alligevel..


Mine negle har jeg vist Jer her. Men derfor kan jeg jo godt lige smide et billede af min Fifty Shades Of Grey-dient..

2 kommentarer:

  1. Du ser jo bare fantastisk ud :-)
    Smukt hår, skøn farve, flot outfit, lækker taske, flotte negle. Ret så gennemført :-)
    Håber I havde en dejlig aften.
    God søndag herfra til du og familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Iih - så dejligt at du skriver - Tak :D Vi havde en rigtig skøn aften, og der kommer snart et par indlæg mere omkring aftenen :D

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart