fredag den 16. januar 2015

Fælles Fredag // Striping tape


Stripingtape er ugens udfordring i Fælles Fredag.

Jeg er startet med at lægge en lag af Appeal4's gule Baby of cadiz, og herefter sat stripingtape 3 steder på hver negl. Ovenpå det, lavede jeg så en gradient med følgende lakker: Foxglove, Fire mock og Pinky pine, også fra Appeal4.

Så det er måske lidt anderledes end nogle af de andre Fælles Fredag piger har gjort. Jeg har valgt at "fjerne" stripingtapen igen, istedet for at lade den indgå i manien, da jeg ikke er så gode venner med tapen, og ikke synes det sidder særlig godt fast.






Husk også de andre piger i Fælles Fredag :D

3 kommentarer:

  1. Jeg ville ønske jeg kunne rocke orange ligesom dig, det klæder dig virkelig godt generelt.
    Manien i dag er også særligt fin, er vild med din gradient og striberne bryder det lidt men giver en sjov helhedseffekt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Amalie :D Jeg er også ret glad for de her farver ;)

      Slet
  2. Super fin mani, det ser så godt ud :D

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart