søndag den 2. november 2014

Goodiebox // Oktober 2014

Mmmmhh. Skøn dag, når goodiebox kommer :D Jeg fik min i tirsdags, og modtog en mail på tlf. at den lå i pakkeboksen. Det var selvfølgelig den dag, hvor jeg var på arbejde indtil kl., 16, pga. en konference. Så det blev pludselig en lang dag ;) Nej, pjat.

Virkelig lækker boks (også) i denne omgang.

Månedens box er HOME SPA. Og der er mange lækre ting, at blive forkælet med denne gang.

Du kan altid tilmelde dig Goodiebox her, og der er ingen bindingsperiode - men jeg advarer - man bliver liiidt afhængig ;) 99 kr. + fragt og håndtering. Du kan finde tidligere boxe ved at søge på bloggen - skriv goodiebox i søgefeltet - eller find dem her



Iroha Peppermint treatment socks. Est. pris 49 kr.
Jeg er en af dem, der var voldsomt glad for den maske til hænderne, der var med i September måneds goodiebox. Du kan læse anmeldelsen her-
Og jeg må da indrømme, at jeg glæder mig til at proppe fødderne i dem her også. Jeg har dog lige haft fusserne i en lækker treatment (her), så der går lige et par dage, inden jeg skal igang med denne.


DM Skincare Silky gel peeling. Vejl. pris for 50 ml. 159 kr. Full Size produkt.
Synes umiddelbart det lyder lidt drastisk at peele sin hud ! Men jeg har hørt og læst om flere der har gjort det, så det er nok ikke så farligt som det lyder ;) De kalder det en vitaminbombe af en fugtgivende vitaminmaske med frugtsyre fra appelsin og grape, og indeholder desuden både A-, E-, og F-vitamin samt calendula-ekstrakt. Sammensætningen gør, at det er den ultimative ansigtsbehandling.  Huden peeles mildt, men samtidigt effektivt. Du får en smuk hud med ny glød, der er boostet med vitaminer og den får en omgang antioxidanter. Lyder spændende, og den dufter dejligt.


Comwell Spa senses hand cream. Vejl. pris for 75 ml. 69,95 kr. Full size produkt
Mums. For en lækker håndcreme. Jeg anser Comwell for et luksus produkt. Og så kan man få det til den pris ! I Matas f.eks. Den dufter virkelig skønt. Indeholder økologisk abrikoskerneolie der blødgør og fugter huden, samtidig med at olie fra acaibær tilfører beskyttende antioxidanter. Min. 90 % af indholdet er af naturlig oprindelse. Og der er ingen parabener i.


Monuspa Warming Ginger massage & body oil. Est. pris for 100 ml. er 299 kr. Prøve på 30 ml.
Den er tiltrængt. Jeg glæder mig til der er en herhjemme der får tid til at bruge den på min hårdtplagede lænd... (Det er det der med, at jeg burde lave nogle øvelser dagligt...) Den aromatiske olie varmer kroppen (dét glæder jeg mig også til...), blødgør og nærer huden og så virker den afslappende og revitaliserende, ikke mindst på spændte muskler. De nærende essentielle dråber, består af ingefær, citrongræs og appelsin, og vækker dine sanser og forkæler din hud. Dufter helt vildt godt af citronbolcher ;)


Rituals... Miracle hand scrub. Vejl. pris for 75 ml. 95 kr. Full size produkt.
Vi har fået et produkt fra Rituals i goodiebox før - hvilket har været én af mine favoritter..... Så jeg tænkte bare YYYYYYEEEEESSS, da jeg åbnede boxen, for min tidligere håndcreme er ved at være helt uddød..... Så stor var min skuffelse, da jeg bare åbnede den og ville have creme på NU. Det var nemlig ikke creme, men en hand scrub.. (Jeg læste jo ikke hvad der stod, vel !?!) Nå. Men da den første skuffelse var forduftet, blev jeg alligevel glad for den. Den dufter skønt, er lækker at skrubbe hænderne med, og de efterlades bløde og lækre. Så det var ikke så slemt alligevel ;) Den genopretter fugtbalancen og tilfører fornyet elasticitet. Den er oliebaseret og indeholder samtidig ginseng, der virker revitalisernede.

Så endnu engang, blev vi forkælede af goodiebox.


Produktet er tilsendt til anmeldelse, men det er altid min uforbeholdne mening du får. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart