onsdag den 8. oktober 2014

Models Own -Diamond Luxe - Oval Plum // Dan Cosmetic.






Arhmen.. Vi er da helt enige om, at dette er min absolut yndlingsfarve. Right ??? Det er Models Own  - fra Diamond Luxe kollektionen. Den hedder Oval Plum, og der er ægte diamantstøv i :O

Der er 10 lakker i denne kollektion.. Tag lige et kig her . Til sølle 48 kr.

HVIS du er på vej ind for at købe den... Så læs lige med her...

Jeg er nemlig blevet ambassadør for Dan Cosmetic (Models Own.)
Det betyder, at jeg samler en slags point op, hver gang en af mine "venner" bruger "min" kode til at købe lakker med.

Så altså - hvis du har overvejet at købe et par Models Own lakker hos Dan Cosmetic, vil jeg anbefale dig, at bruge min kode. Når du køber med koden, deltager du i konkurrencen om at
vinde 3 valgfrie lakker.

Får jeg noget ud af det ! Ja.
Når jeg har henvist et vist antal købere, og de har købt med min kode, modtager jeg 3 lakker. Så - ja det er til min fordel hvis du bruger koden. Det er selvfølgelig ikke noget du skal. Jeg vil bare være glad, hvis du bruger min kode, hvis du har overvejet at handle alligevel :D

Den kode, du kan bruge hvis du har lyst til at hjælpe mig (og være med i konkurrencen om 3 valgfrie lakker) er

ck1014.

Og så vil jeg selvfølgelig gerne høre hvad du har købt :D :D :D

Denne landede lige hos mig i dag. Bestilt i går. Det er altså hurtig betjening !! Super fint pakket ind i Models Own papir :D Ihh. Og var generelt pakket helt vildt godt ind. Både i boblekuvert, bobleplast og så i dette også.

I skal nok få den at se på neglene også, der er bare så meget der gerne vil skrives, og tages billeder af lige p.t. at jeg er en smuuule bagefter :D Men på det billede der ^^ har den altså kun fået 1 lag. ET !! Jeg spår, at vi bliver ret fine venner :D Glæder mig allerede til at se om ikke den bliver "dybere" i farven med flere lag D:

Se lige igen <3



Lakken er sendt til mig som gave. Og selvom jeg er blevet ambassadør for Dan Cosmetic - vil du altid kun få min helt ærlige mening ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart