torsdag den 31. juli 2014

Smykke DIY :D

Vil dele et "lynhurtigt" smykke DIY tip med Jer.




OBS: Alle smykkerne på holderen har jeg selv lavet !


For nogle år siden, var jeg pænt træt af, at jeg ikke havde en holder til mine øreringe (Har pænt mange...) Min mand sagde så - at han gerne ville ofre hans hjemmelavede køkkenrulleholder, som han har lavet i sløjd i skolen :D Det var pænt af ham :D (Hvis I har lyst, må I gerne rose ham ;) )

Han borede huller i selve "holderen" og satte runde pinde i. Og voila - så var der et stk's smykkeholder til Krummen :D

Et andet lille tip. Jeg købte for et års tid siden, en holder med 6-8 par øreringe i Netto. De sad på sådan en fin dims her :D ( De ligger nu et andet sted ;) )
Nu har jeg så sat mine hjemmelavede ørestikkere på :D

OBS: Alle smykkerne på holderen, har jeg selv lavet !

Laver du sådan nogle projekter engang imellem ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart