tirsdag den 29. juli 2014

Lilla // Purple

Jeg har læææænge ønsket mig en lilla læbestift :D Simpelhen fordi jeg har en lipgloss som er lilla - og super lækker. OG så synes jeg den klæder mig :D Den der er forrest i billedet herunder.



 Man kan købe de lækreste sager hos Makeuprevolution - de her læbestifter koster 1 £ - men da jeg ikke lige syntes jeg trængte (:( - eller noget...) til andre skønhedsting, var 50 kr. i porto lige i overkanten :O Så det endte med, at jeg fik en sød pige fra Skønhed og tips, til at tage en med hjem i hendes sending. Så alt i alt kostede den mig 30 kr. Det ville jeg gerne give..



Men den er godt nok lilla !!!


Her er den fuldt optegnet - og det skal den måske heller ikke helt være... Den vækker ihvertfald opsigt... Og 2 ud af 3 herhjemme sagde bare... Den er godt nok lilla !!! Øh- okay..




Men jeg kan altså godt li den alligevel :D Jeg har her med matchende lilla øjenskygge (fra Wet'n'wild - vil I se paletten ?) Lige i overkanten :D

Kan I lide farver i ansigtet ?? Eller skal det helst være naturel ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart