mandag den 7. juli 2014

Bloglove // Det læser jeg

Jeg har længe villet lave et indlæg, så I kunne se hvilke bloggere jeg følger - hvad jeg godt kan lide at læse, og det vil jeg gerne dele med Jer <3

Pudderdåserne var med til at starte mit blogliv. Det var her, jeg læste alle de ting, som jeg fandt nyttige, interessante og - ja - de er inspirerende, og de har fingeren på pulsen. De ved hvad det handler om. Har du et spørgsmål - kan de svare. Det er både om make-up, hudpleje, og ja også indimellem om livet i helt generelle vendinger!

Så stødte jeg på neglenymfer. De ved også bare alt om neglelak ;) Mangler man et svar, kan man finde det her. Og jeg husker tydeligt en lørdag formiddag, hvor jeg strøg i NEYE - fordi man vidst kunne få OPI der. Jeg fandt 2 - det var ikke helt de rigtige, men Nicole by OPI -  men det var godt nok til mig :D Du finder dem også på Fælles Fredag.

Herefter tror jeg, at jeg fandt RijaH - Åh, og hendes neglelakker. Så her har I svaret på, hvorfor jeg begyndte at følge hende. Hun ved altid hvad der rør sig i neglelakverdenen. Man kan altid finde de nyeste kollektioner mht. Essie, Depend og Ciaté bl.a. Og så har vi Fælles Fredag til fælles.

Så "mødte" jeg Frk. Mia - der har bloggen Blog about Mia. Jeg er vild med hende <3 - kan I huske, at det var hende der hjalp med bloggen, da den skulle have nyt udseende ? Hun har en super skøn blog, der handler om skønhed og hudpleje,  make-up, og andre lækre sager. En rigtig sød pige, som jeg synes skriver rigtig godt, og tager nogle super skønne billeder. Hun er også god til at fortælle, hvis / hvor der er rabatter eller tilbud. Tjek hende endelig ud :D

Frk. Anja, som har bloggen Skønheden & Nørden, har også fanget min interesse. Hun laver de lækreste akrylnegle, og er god til at vise dem frem, og vise hvilke materialer hun bruger. Hun skriver også om det virkelige liv, på godt og ondt. Hun er for nyligt begyndt at lave gelénegle også - og det finder jeg også ret interessant :D Sød og dejlig pige, som jeg synes I skal kigge nærmere på :D

Heidi, som har bloggen Kitty Galore, kan jeg også rigtig godt lide at følge, og hun er begyndt at lave videoer også. Hun er skøn på film <3 Det handler mest om neglelak, og også om skønhed. Og så har vi endnu en fælles lidenskab. Lola Ramona sko <3 Og så er hun rent faktisk indimellem i min by, og sidst var hun her forbi. Skønne tøs.

Ibbbyheart har jeg fulgt ca. 1 år tror jeg. Jeg tror jeg fandt hende, kort efter jeg selv var begyndt at blogge. Hun lagde en video op, hvor hun viste hvordan man bruger elf. øjenbrynsprodukt. Ih så skønt en menneske. Hun skriver om flere forskellige ting. Men først og fremmest, er jeg vild med hendes skønhedsindlæg. Hun har VIIIIldt mange give aways kørende, og det er jo skønt. Hun skriver om sine skønne hunde, og også om hendes sygdom. Det gør mig glad helt indeni, så positivt og varmt et menneske hun er. Kærlighed på dig IB. Og når jeg tænker på hende og hundene - tænker jeg automatisk på Pusle (den "originale") fra Min søsters børn. Jeg kan lige høre hende sige "Osse hundene" :D

Vinternat, som Vanessa har, følger jeg også. Jeg er vild med hendes rolige facon, og den måde hun skriver om helt almindelige dagligdags ting. Jeg ved hun elsker make up - og det er på den baggrund jeg først begyndte at følge hende. Men jeg synes hun er så hyggelig :D

Skønhed & tips er en dejlig og skøn blog, der handler om ... ja - skønhed og tips :D Man får en helt masse gratis fif - om gode produkter, tilbud, og alle mulige andre ting. Og har man et spørgsmål, kan man bare spørge løs. Nu har jeg mødt 2 af de søde piger i virkeligheden - og skønne dét er de.

Just Polish it - er en sød og skøn pige, som jeg også har mødt i "mit rigtige" liv. Dejlig pige, der har god og stor forstand på skønhed og make-up. Og så elsker hun også neglelak som jeg - OG hun er en del af teamet omkring Appeal4, som jeg jo også er. Hun er også begyndt at lave lidt videoer, bl.a. om make-up. Du kan også finde hende i Fælles Fredag.

Derudover - følger jeg også en masse andre bloggere,. Men disse er dem som jeg lige umiddelbart tænker på, når jeg tænker "mine blogs". De fleste har en facebook side også - den kan du finde på deres blog :D Ligeledes deres Instagram profiler.

Tror faktisk, at der er nok til at lave et indlæg mere. Følger flere "store"bloggere også nemlig.
Jeg følger også en masse søde folk på Instagram, og har også overvejet at lave et indlæg med det.
Men gider I se det ???

Kender du nogle blogs, som du er glad for ? Så fortæl mig endelig om dem :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart