onsdag den 2. juli 2014

Appeal4 // Sommer gradient.


I skal alligevel lige se en mani, som jeg lavede til Appeal4 bloggen for nyligt. Den kan i følge - lige her.

Det var endnu en gradient der blev til på mine negle. :D Her er det 3 lækre sommerfarver - Nemlig Nr. 48 Love-in-the-mist - nr. B17 Hot lips og nr. 49 Candy Tuft. Og for at gøre det hele lidt sjovere, lagde jeg først 2 dækkende lag af nr. 28 Marsmallow holo - Steffis pick, og lod det tørre godt (en time). Lagde striping tape på, de steder jeg ville have det - og ovenpå det, lavede jeg så min gradient. Lidt anderledes end bare en helt almindelig en af slagsen :D Nu er jeg klar til sol og sommer :D Skal du være med


Her kan man ikke rigtigt se holoeffekten, men lægger måske mere mærke til gradienten :D



Hvis ikke du har striping tape hjemme, kan du sagtens bruge alm. tape, og klippe det i lige præcis den tykkelse du har lyst til. Måske forskellige på alle neglene ? Det som jeg synes er vigtigt er, at vente med tapen til lakken er helt tør. Og så sætte tape på alle neglene OG huske at tage den af med det samme du har lagt lakken på. Det er nemmest med en pincet, og så tage en negl ad gangen. Lak på - hive tapen af - ny negl - lak på - hive tapen af. Og så et lag topcoat til sidst :D

Laver du gradients ? Hvis du har nogle tips modtager jeg dem gerne :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart