fredag den 25. april 2014

Fælles Fredag // Holo-Madness

Holofredag og holovejr : D Ja tak. Smadret neglelak, tabt pensel i acetone, smadret æggebæger :( Nej tak... Faktisk.

Nå, jeg lavede en lille gradient i aftes med 3 hololakker :D Blev super godt tilfreds med resultatet.




Den øverste lak fra Appeal4 - er et lille sneak peak på, én af de 21 (Ja du læste rigtigt - ENOGTYVE) lækre holografiske lakker som Appeal4 kommer ud med her i Juni. Det er en virkelig lækker farve, som er rigtig fint pigmenteret og rigtig holografisk i solskinnet og gammelrosa. Det er den lyseste lak på neglen - den tættest på neglebåndet.

Den midterste lak er Eternal Beauty fra Color Club, som jeg også skrev en hel del om sidste sommer - super lækker holografisk lak. Lækker lilla

Den yderste mørke lak er min (nu afdøde :( ) lak fra OPI DS Extravagance. Den har lige fra jeg fik den ind af døren været min yndlingslak. SÅ flot, SÅ meget holo, og dækker super godt.... Men da jeg ville udenfor for at tage billeder i dag, smuttede den ned på fliserne :(  Mit lille pus... Dyb dyb mørkelilla og SÅ smuk. Jeg bliver nødt til at ha købt en ny.



Jeg fik reddet den sidste lille smule over i en gammel tom poshé flaske, men der er dælme ikke ret meget i..

Og for at det ikke skal være løgn... Nogle af Jer så måske det billede jeg postede på Facebook igår, med min acetoneflaske ??

Jeg plejer altid at hælde lidt acetone ned i et lille æggebæger når jeg renser neglebånd osv. Men igår tænkte jeg, at jeg bare lige ville dyppe penslen ned i... Og så tabte jeg sgu penslen.... Tis. Penslen har manden i dag fået reddet, og købt mig en ny acetone :D Tak for det. Penslen har godt nok ikke mere hvid maling på skaftet, men hold da op hvor er den ren og pæn... NÅ. Men senere postede jeg jo en video til Jer ang. dotting... Og da jeg havde fået computeren med ind på neglebordet, ville jeg lige skubbe den lidt tilbage... Der stod æggebægeret som jeg havde fundet frem til næste gang #¤¤&DE%&/# - Nu stopper vi, blev der sagt...

Nå - det var en lille omvej :D Jeg kunne jo godt være stoppet ved holo gradienten - men tænkte jeg ville stampe ovenpå idag (Og så havde jeg nær ødelagt hele manien da jeg tabte lakken, der var jo lak ûber alles - også på mine tæer...)

Men stampet blev neglene - med Color Club´s Beyond





 Og jeg er glad for resultatet. Men man kan som sædvanligt bedre se holoeffekten i virkeligheden, billederne yder dem ikke retfærdighed. Jeg håber jeg har opbrugt mit uheld for nu... Kig endelig forbi de andre damers blogge, og se deres holo-madness





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart