tirsdag den 25. marts 2014

Goodiebox # Marts 2014

Yes dejlig tid på måneden :D Og den kommer tidligt denne gang. Virkelig lækker box.



#Pink spring. - Pink står for feminitet - og power, passion og positivitet. Velkommen forår. Boxen burde da næsten have været pink :) Men sort kan bruges til alt, og jeg bruger ALLE mine boxe :D

Hvis du endnu ikke har modtaget din goodiebox, skal du stoppe NU.

Sidste chance ;)



Prøv lige at se. Wauw..





Vichy Idéalia Day Cream - prøve str. - full size 50 ml. koster 219 kr

-Indehlder bl.a. vitamin B, der får din hud til at se sundere og mere ensartet ud. Dufter af te og hvide blomster, og emmer af forår.



Vichy Idélia Eyes - prøve str. - full size 15 ml. koster 219 kr.

- Rigtig mange glemmer at give deres øjenomgivelser extra pleje. Det sarte område viser nemlig tegn på både aldring og træthed hurtigere end nogen andre steder. Den indeholder DRM-Bright kompleks, koffein og vitamin B3. Giver glødende effekt og mørke rande og fine linier reduceres.

##

Lancôme Lip Lover - prøve str. - full size koster 220 kr.





- Nyhed ! Så meget, at den endnu ikke er kommet på markedet.. Det kan vi li. At prøve HELT nye produkter. Den giver intens og naturlig farve, og fremhæver dine læber på bedste vis. Indeholder silikoneolie, som sørger for en jævn og glat overflade. Og den klistrer ikke ! Og samtidig plejer de blødgørende og fugtgivende elementer dine læber hele dagen. Den har en let duft af roser.

##

So Susan 4-free nail lacquer - full size - estimeret pris i DK er 100 kr. Farve nr. 38 - Code Red



- For mig, et helt nyt mærke indenfor neglelak. Den indeholder Rosehip olie, der skulle fugte og styrke dine negle, samtidig er den bygget på en formular der får farven til at holde længere, og lakken til at tørre hurtigere.


##

Escada Born In Paradise - prøve str. full size 50 ml. koster 445 kr.



Igen en rigtig lækker duft i goodiebox. De dufte jeg har prøvet herfra, har alle haft den duft af "luxus" som jeg elsker. Man kan dufte, den er dyr! Og man kommer med det samme til at tænke på hvide sandstrande, palmer og lyserøde drinks med paraplyer - og papegøjer ;) Baseret på ananas og kokosmælk, blandet med vandmelon, æbler og guava - og krydret med moskusagtige undertoner. Sommer kom an. (Det er vidst min fødselsdagsgave til sommer!!)


##

Rituals Miracle Balm - full size 75 ml. koster 85 kr.


- Med en duft af hvid moskus og gingo biloba på hænderne er du klar til foråret med velplejede hænder. En rigtig fed creme der trænger hurtigt ind, og dufter helt vidunderligt. Og så er det i en lækker og praktisk størrelse du lige kan putte i tasken. Den kan også med fordel bruges som "maske" natten over.
Min nye håndcreme kom idag <3


##


A-Derma Sensifluid Ultra-Rich Foaming Gel. - prøve str. full size 250 ml. koster 129,50 kr.


- Det er ikke første gang vi støder på A-derma i Goodiebox. Der findes en hel række sæbefri produkter i serien. Gelen er lettere end en olie, og har en dejlig konsistens. Den er nem at skumme op og fordele i ansigtet, og også let at vaske af igen. Milde rensende ingredienser, der mildt og skånsomt vasker ansigt og krop uden at udtørre huden.

##

Labello Vitamin Shake Cranberry & Raspberry - full size koster 19,80


- Labello for the win. Hvem elsker ikke labello ?? Jeg gør i hvertfald. Og denne skønne læbepomade, bliver vidst min ven her resten af foråret og til sommer. Vidste du at Labello betyder smukke læber? Og at de har eksisteret i 100 år ?? Jeg gjorde ihvertfald ikke ;) Den er fyldt med både B-, C og E-vitaminer, og giver bløde kysseklare læber. Den fremhæver læbernes egen glød, og giver en smule farve. Den dufter rigtig lækkert af hindbær. Da der er solfaktor 10 i, kan den bruges hele året.

##


Og så er pink jo forøvrigt min yndlingsfarve <3

Hvis du skulle ha fået lyst til at modtage din egen goodiebox hver måned - kan du tilmelde dig HER - den koster 139 kr. og der er ingen binding.

2 kommentarer:

  1. Den ser så lækker ud :-) Selvfølgelig som Pink er min yndlings farve og boksen er mega lækker, så er der gået kludder i den, så jeg ikke har modtaget min :-( PIIIIV

    SvarSlet
  2. Neeej - åh gud - håber du har fået den nu ?? Du bliver så glad for den :D

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart