onsdag den 22. januar 2014

Stine A smykker.

Jeg har igen været heldig... Jeg vandt en helt vild lækker konkurrence her i december. Smykker fra Stine A på denne blog Guapizimo - man kunne deltage hele december i den julekalender hun havde kørende :) Og så vandt jeg hovedpræmien d. 24. december.. Arrrmenaltså... Og det er jo ikke mange uger siden, jeg lavede et indlæg, præcis med Stine A smykker - og hvilke jeg kunne ønske mig. Se indlægget HER, Så det var simpelthen en vildt lækker extra julegave jeg fik der :)

Hvis du selv er blevet vild med smykkerne fra Stine A  synes jeg du skulle smutte ind forbi hjemmesiden. Der er også en fb. side - den finder du HER


Her kommer lige nogle billeder af de lækre smykker jeg fik hjem :)


Den smukke halskæde - find den HER

Den er super smuk og feminin. Meget "petit" og fin i kæden. Jeg kan ikke selv tage den på, og skal altså have hjælp :p Desuden har den utrolig let ved at få knuder... Æiii. Det er lidt trælst.. Men den er stadig smuk.

2 forskellige øreringe. Find dem HER og HER 

Og lige et billede mere af dem :) 


Og det andet øre :) Find øreringene HER og HER


Og der er jo mange forskellige kombinationsmuligheder - dette er bare blevet min favorit kombi. Jeg skulle godt nok lige vænne mig til, at have 4 forskellige øreringe på :) Men nu tænker jeg ikke over det mere.. Ja- jeg har haft dem på hver dag, siden jeg fik dem :p

Og ringen, som jeg desværre bedst kan passe på lillefingeren, eller som led-ring
Find den HER




Kender du smykkerne fra Stine A ? Jeg har altså forelsket mig i nogle flere af dem, så de kommer helt sikkert på min ønskeseddel... :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart