mandag den 27. januar 2014

La Roche-Posay

Jeg har været så heldig, at få lov at teste en ansigts vaske-gel fra La Roche-Posay. Jeg har brugt den hver dag i en uges tid nu, og jeg er forelsket. Det blev jeg efter første gang... Jeg bruger den i badet, og den tager også (noget af) min vandfaste mascara. Jeg gør ansigtet vådt, tager et eller to tryk på pumpen og fordeler gelen i ansigtet og på halsen, og skyller efter med lunkent vand. Den dufter fuldstændig fabel-fantastisk. Frisk og dejlig, og samtidig mildt. Den dufter faktisk lidt af forår. Og ja, så er der parfume i - hvis man ikke bryder sig om det, er det ikke denne du skal købe. Men jeg kan godt lide det.
Hvis jeg skal være helt ærlig igå.. Så blev jeg bare nødt til at vaske ansigtet af 2 omgange, første gang jeg prøvede den... For jeg skulle lige være sikker på, at den nu også duftede så dejligt som jeg troede / syntes første gang :) :) Og det gjorde den.

Opdateret d. 25.4.14. Jeg bruger stadig rensegeleén hver dag i badet, og jeg er stadig helt vild med den, og også med duften. Så det er et produkt der holder. :D Jeg stod faktisk nede på det lokale apotek i går, og kiggede alle deres produkter fra La Roche-Posay - Og de har rigtig mange. Det er super dejligt at vide, at det er til at få i nærheden :D

Det er en fysiologisk rensegelé, der mildt og effektivt, lover at den fjerner selv vandfast makeup. Det er jeg så måske ikke helt enig i, da jeg lige skal efter med et renseprodukt fra Matas - men det har jeg altid skulle gøre, også med andre produkter. Den er fugtgivende og beroligende, og tilstopper ikke porerne. Den er uden sæbe, alkohol, parabener og farvestoffer. Denne passer til normal / kombineret hud. Du kan købe den lige HER på Webapoteket og den koster lige nu 117,95 for 200 ml.

Faktisk så har La Roche-Posay en dansk hjemmeside. Det er ikke en side, hvor du kan købe produkterne, men du kan til gengæld få mere viden om produkterne, og gode råd om bl.a kropspleje. F.eks. kan du øverst i fanen Alle Hudplejeprodukter trykke dig ind under det din hud har behov for, og se hvilke produkter der så vil være gode til dig. F.eks. trykkede jeg på Rensepleje til sensitiv hud, og frem toner så alle de produkter der er gode til sensitiv hud :D Man kan også trykke på Makeup til sensitiv hud og se hvilke makeup produkter der passer dertil. Kig ind forbi, og bliv klogere på, hvad La Roche-Posay har af produkter til DIG :D




Huden bliver super fin og blød efter vask, og man kan sagtens bruge den 2 gange dagligt. Huden tørrer ikke ud, men jeg bruger nu alligevel lidt fugt, når jeg kommer ud af badet. Jeg bruger for øjeblikket en olie (som jeg bruger på hele kroppen faktisk.) Den var med i november måneds goodiebox (læs indlægget om goodiebox HER)

Den bruger jeg i ansigtet efter vask og rens. 

Rensegeléen er sendt til mig, da jeg ansøgte om at blive tester, da de søgte på Facebook. Og min anmeldelse til dem derinde er : 
Et virkelig lækkert produkt. Det dufter super skønt - ikke parfumeret, men mildt. Det renser skånsomt, og efterlader huden blød og lækker. Jeg synes dog godt, det kan være vanskeligt, at fjerne min vandfaste mascara helt. Så jeg skal lige efter med noget andet, når jeg er færdig med denne. Men det har jeg også altid skulle gøre med andre produkter. Jeg synes det fungere rigtig fint, og jeg er glad for at have fået lov til at teste produktet. 5 ud af 5 stjerner fra mig.

Var det noget i kunne finde på at købe ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart