onsdag den 11. december 2013

Stine A Jewelry

Alle kvinder elsker vel smykker ? Jeg gør ihvertfald.. Og nu har jeg stirret mig blind på, og forelsket mig i denne smykke kunstner. Kender du hende ? Stine A. Jeg har lavet en collage med nogle af de smykker jeg ønsker mig allermest. Jeg synes du skulle smutte ind forbi hendes hjemmeside og kigge  - og se om du bliver lige så forelsket som jeg blev. Wauw siger jeg bare..



Her er nogle af de ting, som står på min ønskeseddel i år. Alle smykkerne finder du HER. Men hvis der er et smykke du vil høre om, kan du også bare skrive her - så skal jeg fortælle dig pris osv. :)

Stine A Jewelry er selvfølgelig også at finde på Facebook. Så tag et kig forbi. Det gør jeg. Ofte !!

Kender du smykkerne fra Stine A ? Fortæl mig gerne hvilket smykke du er mest forelsket i .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart