lørdag den 28. december 2013

#32 - Fælles Fredag - Godt Nytår

Så er det nytår der skal på neglene, i årets sidste Fælles Fredag.

Jeg skal ikke noget nytårsaften, så det er ikke til et bestemt dress jeg skal have pyntet neglene. Men jeg har valgt en mani, som jeg er blevet ret glad for i år, og som jeg tror jeg ville have taget på, hvis jeg skulle have været i byen.

Jeg ved ikke om den hedder noget specielt, men jeg har i sin tid, opsnuset den hos Miss Jen Fabulous.





Alle lakkerne er fra Appeal4 

Som base har jeg brugt nr. 12 Black Lily - den har fået 2½ lag (ca :) ) 
Med en tandstikker, har jeg så lagt nogle streger med nr. 1 Honeysuckle Chok og nr. 38 Meadow Rue.
Det kan godt ligne fyrværkeri lidt. Nemlig.

Og så skulle jeg nok være stoppet der!! 

Men så har jeg lagt nogle glimmerstykker ovenpå med nr. 15 Springles Stars. Og får at give et lille ekstra touch, har jeg på spidsen lagt et lag af nr. 35 Pride of pink springles og taget nogle stjerner og lagt på ringe og tommelfingre.

Det ligner lidt nytår. Eller hva' ? 

Jeg synes de er lidt pænere i virkeligheden, end her på billederne ;) 

Hvad skal du have på neglene til nytår ???

Husk så at tjekke de andre nytårs-damer ud, i årets sidste Fælles Fredag :) 

Appeal4.dk - her kan du finde adresser til forhandlere af lakkerne, hvis du har fået lyst til at have disse på neglene :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart