mandag den 25. november 2013

IsaDora Sugar Nails

Et indlæg med nogle virkelig lækre lakker fra IsaDora. I looove it. Siger jeg bare..

Jeg har lagt 2 lag af Den lyserøde 753 - Rosette - et godt lag kan gøre det - men den får 2 tynde lag istedet for - det kan jeg bedst lide.

Bagefter har jeg lagt en dråbe af hver Sugar Crush på et stykke papir og taget en tandstikker og trukket streger fra negleroden og opad. Ligesom den mani jeg har lavet her - Jeg tror simpelthen det er min foretrukne mani for tiden. Og med så lækre lakker her er det jo ingen sag. De 2 Sugar Crush lakker hedder 100 - Diamond Crush og 102 - Metal Crush



753 - Rosette

102 - Metal Crush


100 - Diamond Crush

Har du lakker fra IsaDora ? Så fortæl mig hvilke(n) der er din yndlings. :)

1 kommentar:

  1. Jeg har kun Purple Crush (som er en sugar crush) som jeg eeeeeeeeeelsker :)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart