onsdag den 6. november 2013

Goodiebox Oktober - 2013.

Så kom der endnu en goodiebox ind ad døren. Jeg er meget tilfreds med denne (Men det er jeg egentlig hver gang..)

Det er efterårets uundværlige dullegrej, de denne gang har kommet i boxen. Og så har de skrevet et indlæg ang. No To Bitching. Det er godt og velskrevet, og jeg vil gerne citere dem for en enkelt pasus.

"Og de fleste af os har prøvet at være i den modtagende ende af bitching. Det rigtig ærgerlige er, at vi som kvinder har en tendens til at vende det indad, og kan ende med, at vi føler os rigtig dårligt tilpas, lidt usikre og irriteret, fordi en anden stakkel har en dårlig dag. En følelse, vi typisk tager med os, så vi vrisser af vores kæreste eller veninde senere på dagen uden rigtig at vide hvorfor. Bitching smitter nemlig !"


Så altså..

NO BITCHING PLEASE!!




Gosh Special Quattro Eyeshadow Palette - Bohemian Gypsy nr. 002. Dette er Full Size og koster 129,95. Lækre farver, jeg glæder mig til at prøve denne form for øjenskygge. Mange firmaer har lavet dem, og jeg tænker på dem som "bagte" øjenskygger. Det tror jeg, jeg har set nogen kalde dem engang :-)




Matas Expres Neglelakfjerner. Full Size koster 49,95. Jeg ved ikke om de normalt er større.. Denne har jeg prøvet idag, da jeg fjernede lak. Den alm. lak jeg havde på den ene hånd uden nailart, gik fint, men den anden hånd, hvor der var nailart - og altså en masse neglelak, tog rigtig lang tid at fjerne. Den dufter fint, og er blød for fingrene. Jeg har 3 forskellige af disse dyp i fjernere - og dem laver jeg en sammenligning med senere.



Appeal4 Neglelak. Dette er full size og koster 79 kr. Farven er nr. 8 - London Grey. Som navnet antyder - er den grå. Jeg synes ikke jeg behøver at forklare så meget om denne lak. Hvis I følger med i bloggen, Ved I at jeg er vild med lakkerne fra Appeal4 :)




Flora Garden By Gucci, Gerogious Gardenia Edt. Dette er blot en prøve - en full size koster 455,-
Denne duft elsker jeg bare !! For et par måneder siden fik jeg en lille lotion i præcis samme duft med i en goodiebox. I love it. Og tror at jeg skal købe mig denne, en dag jeg bliver rig ;)



Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation. Full size koster 69,95. Jeg har ikke prøvet denne endnu, men jeg glæder mig til at prøve den. Hvis den er god, er prisen jo rigtig fin. Og jeg kan generelt godt lide Rimmel's make-up.



Gosh Cheeks n' lips - Earth Bound nr. 02. Dette er Full size og koster 89,95. Denne har jeg én af i forvejen i en anden farve. Den er også kommet i en goodiebox. Jeg har brugt den både til læberne og som blush. Den er lidt fedtet at få på kinderne ;) Men det er altså kun til den er der :) Jeg er glad for at få en mere :)




Lækker box i denne måned :) Men som altid, synes jeg jo at disse boxe er lækre. Er du selv interesseret i at modtage denne box - kan du tjekke det på Goodiebox's egen side her og melde dig til. Den koster 139 kr. om måneden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart