mandag den 4. november 2013

China Glaze - Of Coarse !

Neglelak.com har sendt mig en rigtig lækker textur-lak fra China Glaze. Neglelak.com er en webshop med styr på "de rigtige lakker" !! Der er skønne, skønne mærker på shoppen, så hvis du er vild med f.eks. China Glaze, OPI, Ciaté eller Deborah Lippmann, så synes jeg du lige skulle tjekke siden ud. Denne lækre blå Of Coarse! finder du HER til 95 kr :-)

Du kan også følge med på Facebook og se hvornår der er tilbud, rabatter og nye lakker.

Jeg er vild med textur lakker - hvilket minder mig om, at jeg jo har lovet Jer, at vise alle dem jeg efterhånden har. Indlægget er på vej ;)

Denne her har en super flot og lækker hav-blå-på-en-sommerdag-farve. Den har fået 2 lag, for at være helt dækkende. Man kan godt nøjes med 1 lag, men det bliver bare mere ens med 2. Konsistensen er lidt tyk, og der er rigtig meget på børsten, selvom man er forsigtig. Men den er let at få pæn alligevel :) Børsten er rimelig tynd, hvilket jeg ofte ikke er så glad for, men her gør det ingenting, måske fordi der kommer godt med lak med, ved hvert "dyp" :) Jeg kender ikke China Glaze lakker, da jeg kun havde én i forvejen, så jeg ved ikke om de alle er sådan. Men det tror jeg. Lakken tørrer helt mat op, og er bare toplækker på neglene. I'm in looove.

Hvis du også er til China Glaze lakker, så husk at læse hele indlægget - måske er der en surprise :O









Der er jo det med textur lakker, at enten kan man lide dem, eller også hader man dem. Tror jeg. Det er lidt en anderledes følelse at have en ru / ruflet fornemmelse på neglene :) I love it :)

Faktisk så har neglelak.com været så flinke, så der også er en lak til én af Jer !! I en anden farve godt nok. Og jeg har tænkt på Jer denne gang. Så er der måske nogle der kan gætte farven ?? (Som jeg også knuselsker - og gerne beholdt selv ;) ) Så hold øje med bloggen, den er (også) lige om hjørnet - altså konkurrencen ;)



Lakken er sendt til mig til test - holdningen er helt min egen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart