lørdag den 30. november 2013

#30 - Fælles Fredag - Storby eller Movember

Jeg er ikke så meget til det der Movember - så jeg er hoppet på storby - i min egen fortolkning. Det er min idé til at alt går hurtigt i byen, derfor lynlåsene ;) Måske en liiiidt overdrevet fortolkning. Men det er sådan det lige blev. The Spell symboliserer her "disko-dasko" :)

Lakker jeg har brugt er.
Foxy Paws Well Holo Dolly
Foxy Paws The Spell på ringefingeren
Appeal4 Pride of Pink Sprinkles
Derudover har jeg brugt et ark water decals med lynlåse - købt på ebay.




I får 3 billeder som næsten er ens... Men det er for at se hvor forskellige de ser ud, alt efter hvilket lys de ses i. Masser af lækkert holo :)  Det er nogle rigtig lækre lakker alle 3, og helt sikkert nogle jeg skal bruge igen.

Kig forbi damerne og se hvad de har lavet




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart