søndag den 29. september 2013

Cocopanda lækkerheder :)

I dag vil jeg vise Jer 3 af mine yndlingsprodukter, som kan købes hos Cocopanda.

Nu er det jo ingen hemmelighed, at en af mine yndlingsbeskæftigelser er at lege med neglelak !! Så, Jeg vil vise Jer hvor man kan købe de lækre neglelakker jeg viste Jer fra Butter London -  Hvis du var vild med den mørkerøde skal du blot klikke her: Blowing Raspberries og hvis det er den lillaish du godt kan lide - kan du trykke her: Queen Vic hedder den. Her kommer de 2 links hvor jeg viste lakkerne. Hvis du vil se den manicure jeg lavede med en gradient med begge lakker - klikker du blot HER og mit Fælles Fredag indlæg med prikker, finder du HER

Lige et lille billede af de smukke lakker




Hos Cocopanda finder du selvfølgelig også en hel masse andre neglelakker. Faktisk både Essie og OPI som jeg også er ret glade for.
Hvis du er til Essie, kan du klikke HER og se alle de lækre lakker de har.

Splash of Grenadine kan du købe HER til 79 kr.
Chubby Cheeks kan du købe HER til 79 kr.



 Er du mere til OPI, er det HER du klikker ind for at se alle lakkerne, som koster 99 kr. stk.

I Have A Herring Problem kan du købe HER
Dutch 'Ya Just Love OPI  kan købes HER




En anden ting, som jeg bruger HVER eneste dag, er hårolie fra  Orofluido - den kan du  finde på Cocopanda's side, hvis du klikker HER.



Det er lige før jeg tror jeg er afhængig.. Den dufter simpelthen SÅ dejligt. Jeg bruger den i håndklædetørt hår efter vask, og igen når jeg er færdig med at føntørre håret og har sat det - men inden hårlak :-) Man skal ikke bruge ret meget af det, og det skal kun i spidserne af håret, så sådan en flaske holder altså rigtig længe :-) Denne indeholder 100 ml. og der er lige nu 41 % at spare, så den koster kun 99 kr.


En sidste ting, jeg gerne vil vise Jer fra Cocopanda, er min læbepomade. Jeg anbefaler den til alle der gider høre på det, og den er super god, nu vi går den kolde tid i møde, hvor læberne har det med at blive hurtigt tørre. OG så dufter den helt fantastisk. Det er selvfølgelig EOS Læbepomade jeg taler om. Lige nu, sparer du 20 % og kan hive den hjem til kun 41,60 kr. Det er dælendytme billigt !! Jeg tror da liiige jeg skal ind forbi og hamstre :-)



Det var da næsten kun 3 produkter, var det ikke ?? Jeg synes neglelakkerne går under 1 produkt ;)

Kender du til Cocopanda ?? Hvis ikke, synes jeg du skal smutte ind forbi. Du kan klikke HER og tilmelde dig Deres nyhedsbrev. Så er du blandt de første der får besked, hvis de f.eks. har udsalg, gratis fragtperioder, eller når de har fødselsdag :-) Du kan også følge dem på Facebook.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart