torsdag den 19. september 2013

#21 - Fælles Fredag - Prikker

Prikker, prikker, prikker.. Jeg kommer altid til at tænke på reklamen for Matas med Karen Marie Lillelund, når jeg siger eller hører ordet. Jeg kan ikke huske hvad det handler om, blot at det er om striber...  og hun siger prikker, prikker, prikker. Hun er vidst ikke så god i striber - men bedre i prikker.

Kig evt. youtube videoen HER - hvor der er nogle fraklip..

NÅ! udenomssnak - til ugens mani - der er prikker : (prikker, prikker)





Jeg har brugt mine nye Butter London lakker, som jeg har fået tilsendt fra Cocopanda. "bunden" er "Blowing Raspberries" prikkerne er "Queen Vic" - Hvis du vil læse min anmeldelse af lakkerne - kan du se den HER.




Prikkerne har jeg lavet med mine dotting tools. Størrelserne er forskellige, fordi jeg synes det er sjovt ! Man kan få dotting tools i flere forskellige størrelser, men hvis man ikke sådan et værktøj, kan man sagtens bruge en tandstikker, eller f.eks. enden af en hårnål.


Jeg har lavet en how-to - disse prikker - som kommer på om et par dage, når jeg er frisk igen. Håber I har lyst til at se den også :-)

Men faktisk har jeg lyst til at vise Jer, hvordan jeg kom frem til ugens mani :-) Jeg lavede 4 forskellige negle, og tog den jeg syntes var mest pæn.




 Og materialerne jeg brugte til det var disse



Men altså - for at opsummere - ugens mani , med prikker (prikker, prikker) er her :-)


Se også alle de andre prikker :)




10 kommentarer:

  1. Jeg har nærmest lavet det samme - bare med nogle andre farver! Mit kommer dog først op senere i dag. Smukke farver du har brugt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :-) Ja, dine er også super flotte - jeg er ret vild med disse "dobbelt" prikker :-)

      Slet
  2. Det er rigtig fint, synes faktisk der er lidt dyreprint over det og det er bestemt ikke en dårlig ting. Kunne rigtig godt tænke mig at prøve lakkerne fra Butter london, har bare ikke lige fundet en farve endnu jeg vil bruge så mange penge på. Men de to du har fået er bestemt fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også ret glad for at jeg fik chancen for at prøve dem. De er nemme at have med at gøre :-) Tak

      Slet
  3. det ER altså nogle virkelig smukke farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også ret vild med dem ;)

      Slet
  4. De er blevet rigtig fine og virkelig flotte farver :)

    SvarSlet
  5. 'se også de andre prikker' - genialt :-D og hvor er det fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene :-) Ja, de skal jo også kigge forbi Jer andre ;)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart