onsdag den 14. august 2013

Derfor er bodylotion vigtigt.

For et par måneder siden, modtog jeg en kasse med 4 forskellige bodylotions fra Plaisir, som jeg skulle anmelde for GOODIEBOX. Det er nogle virkelig lækre produkter, som jeg stadig bruger hver eneste dag. Den ene er næsten tom :-)

I kan læse mit lange indlæg på Goodiebox' egen blog, du finder indlægget HER.

Er du god til at bruge Bodylotion ? Hvilken én er det så ?

Hvis du ikke kender Goodiebox, skal du skynde dig ind på deres side og tjekke det ud. Hver måned får man en helt fantastisk box tilsendt. Der er forskellige skønhedsprodukter i - mange du måske ikke selv havde tænkt dig at prøve. Du betaler 139 kr. for det hele, incl. levering. Der er ingen bindingsperiode, og du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

Jeg har anmeldt de 4 boxe jeg indtil nu har modtaget. Du kan læse dem alle sammen HER - god fornøjelse.



 Goodiebox Juni




Modtager du Goodiebox - og hvad synes du om den ?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart