onsdag den 3. juli 2013

GOSH vandfast øjenskygge

I denne måneds GOODIEBOX var der bl.a. en super lækker vandfast øjenskygge blyant, Love that cobber hedder den, og er fra GOSH. Den har en cremet konsistens, og holder hele dagen når den er påført. Jeg har læst på en anden blog (kan desværre ikke huske hvilken :( ) at man kan bruge disse som en slags "underlak" for alm. øjenskygge, således at den alm. skygge også vil holde hele dagen. Det har jeg ikke prøvet endnu, men det vil jeg helt sikkert teste.

For mange er dette noget nyt, som de ikke har set før. Det har jeg. Jeg har p.t. 3 andre farver og den ene er en jeg har brugt rigtig meget, og jeg er igang med nr. 2... Jeg elsker dem. De er så nemme at lægge pænt, og de drysser ingen steder når man påfører dem. Dvs. at de sagtens kan kommes på efter du har lagt din mascara! Og de holder bare.



Den øverste er den nye som var med i Goodiebox.  Den lyse hedder Love that beige og det er denne jeg kører på min 2 af... Den er lys, og gør at øjnene kan syne mere friske, end de måske er :) Det er den jeg har på, på billedet som fotografen har taget - du kan se det HER - meeen det er måske  ikke voldsomt tydeligt.
Den næste er grøn og hedder 010 Green, og er den nyeste i min samling (bortset fra Cobber'en)
Den brune hedder Brown, og er faktisk den jeg bruger meget sammen med den lyse. Sådan lidt yderst på øjet, for at lave lidt struktur.

Det var super lækkert at få en ny til samlingen, og den er rigtig fin på.

Udover de vandfaste her, fik vi også 2 andre GOSH øjenskygger.







De skal selvfølgelig bruges med en øjenskyggepensel :-) Den grå hedder 04 Light Grey og den brune hedder 07 Rusty. Jeg har lige prøvet dem på, og de er begge super fine - måske bedst velegnet til efteråret, men tror nu alligevel de smutter på engang imellem her i sommeren også. Faktisk er den brune meget lig med den vandfaste der hedder Love that cobber - så hvis man vil prøve at bruge den vandfaste som en slags "bund" tror jeg disse to matcher ret godt.

Resten af GOODIEBOX'en kommer i et indlæg for sig selv, jeg ville lige vise Jer disse nye skønherligheder :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart