søndag den 5. maj 2013

APPEAL4 - Sweet Poppy

I dag vil jeg vise Jer endnu en af de smukke lakker som jeg har fået tilsendt fra APPEAL4. Dagens lak hedder Sweet Poppy og har nr. 13.

Billedet er, med tilladelse, lånt fra APPEAL4 bloggen.

Lakken her fik 3 lag for at dække helt perfekt. Igen er det jo bare en der udligner sig på neglen, så man ikke kan se penselstrøg på den færdige negl. 

APPEAL4 er jo dette nystartede danske firma:

Som IKKE tester på dyr. 
Hvor lakkerne IKKE indholder Toulene, formaldehyde eller parabener. 

Og som har en helt fantastisk blog med nogle super dygtige bloggere. Hvis ikke du allerede har været inde og kigge, synes jeg bestemt du skal gøre det, når du har læst dette indlæg. Du kan finde den lige HER



På billederne her, trænger mine neglebånd virkelig til lidt kærlig omsorg... og jeg er igang :-) 

Denne lak er nok i den kategori, som jeg vil lade gå under betegnelsen "nude" - og hvis man har læst med tidligere, ved man, at det ikke lige er min kop te, da jeg synes mine fingre / hænder ser fuldstændig forfærdelig ud med den slags på. Men jeg må nok erkende, at denne "nudish" er en af dem jeg godt vil bruge igen. Den er lidt varm i farven denne her, og måske er det bare det jeg skal gå efter en anden gang :-) Og så hjælper det nok også, når fingrene bliver lidt sommerbrune.


Synes I ikke også godt jeg kan bruge den igen ?

Da jeg havde lagt denne lak, tænkte jeg, at jeg ville prøve noget nyt. Jeg har nemlig ikke prøvet sådan en mani før :-) Og jeg havde jo lige et par lakker der passede perfekt til formålet, synes jeg :-) 

Jeg har brugt lak nr. 2 Poppy Burn (den orange) og nr. 12 Black Lily (den mørke) Begge selvfølgelig også fra APPEAL4. Lakkerne vil senere få hver deres indlæg - ligesom alle de andre smukke lakker :-) 


Det er som sagt første gang jeg laver et leopardagtigt mønster på neglene ;) - Men det er bestemt ikke sidste gang. Jeg troede det var svært, men det er det ikke. Jeg har brugt et dotting tool til pletterne, og en tynd nailart pensel til de mørke streger rundt om. Det er overhovedet ikke perfekt, og med lidt øvelse, er jeg sikker på det bliver meget pænere. Jeg synes bare lige I skulle have lov til at se det, når nu de er fra APPEAL4 alle sammen :-) 

Har I prøvet at lave dyremønstre på neglene ?

I et tidligere indlæg har jeg skrevet om en challenge jeg er med i, hvor vi hver fredag skal lave en ny mani, som er bestemt på forhånd, og som vi er 14 danske bloggere der er med i. Fælles Fredag. Der kommer der på et tidspunkt, hvor vi skal lave en dyremani - så der må jeg igang igen :-) Håber I vil følge med.
Hvis I vil se det 1. indlæg (hvor der også er link til de 13 andre piger) kan I trykke HER 


Lakkerne er sendt til mig til anmeldelse, men ordene er mine.

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot!!! Elsker den nude farve den har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mia. Ja, lige præcis denne her er jeg også ret glad for - og så er den også god som "underlak" til alt mulig nailart. Helt sikkert én jeg kommer til at bruge rigtig tit

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart