fredag den 10. maj 2013

# 2. Fælles Fredag - Blomster

Så blev det endnu en gang fredag, og tid til challenge. Hvor vi nu er 16 piger, der hver fredag laver en ny udfordring og lægger billeder op på vores blog.

Denne gang er det Blomster det handler om.
Jeg vil ikke lyve, jeg har haft halv travlt, og det er derfor det er lidt sent, inden mine blomster kommer op :-) Jeg har ikke haft fri i dag - efter Kr. Himmelfartsdag, som mange måske har haft. Og igår fejrede vi min store søns fødselsdag..

Men en mani skal I nu ha alligevel :-) Allerførst vil jeg lige poste to billeder, af en mani jeg lavede på en tip, for læææænge siden. Men jeg synes altså de er så fine, så de skal med :-)



Det er jo meget meget enkle blomster der er her på. Simpelt lavet, med en dotting tool - hvor man laver en farve i midten, og herefter en anden (eller den samme) farve uden om - altså helt alm. prikker :-)
Det er da lige til at finde ud af, og de eneste blomster jeg har prøvet at lave.



Men jeg syntes at det skulle være lidt anderledes i dag, og jeg havde egentligt lyst til at prøve noget nyt. Så jeg smuttede en tur på youtube. Og her kan man jo finde alt..


IHaveACupcake blev den jeg valgte til denne uges mani. Og her er hvad jeg fandt frem til.








 Ved godt det er noget kønnere, hvis I kigger hendes, men når det er 1. gang overhovedet, jeg laver noget "rigtigt" nailart, er jeg egentligt lidt stolt.


Her er hvad jeg har brugt til at lave denne blomster mani :-) Lakkerne er fra mærket Golden Rose, og er købt på min ferie til Rhodos sommeren 2012. Den lyserøde har et nr. der hedder 218, og den lilla hedder 202. Jeg kan ikke se noget navn på dem ellers.. De har egentligt ikke været helt vildt billige, men 3,45 €. Det er ok. Grunden til, at jeg købte dem i første omgang, var faktisk pga. udseendet :-) Jeg synes de ser så søde ud. Derudover har jeg brugt 2 forskellige størrelser dotting tools. Jeg har brugt et alm. stykke papir til at dryppe lakken på, hvorefter jeg kan samle den op med værktøjet. På toppen - selvfølgelig min skønne topcoat Poshé :-)

Og ja.. Jeg har også på den anden hånd :) Der kan man jo sagtens snyde, og kun lave på den ene :)
Men her ser I min højre hånd.



Måske er det faktisk lige før jeg synes det er bedre her. Arrhh - måske ikke helt. Men jeg er ret sikker på, at næste gang, jeg laver denne mani, så bliver det straks kønnere :)

Husk at kig indenfor igen i næste uge hvor det er Watermarble.
Og de næste 2 fredage er det: Dyreprint og glitter :)

Til sidst vil jeg bare lige opfordre til at tage et kig på de andre 15 pigers blog også. I finder dem lige her under :)




5 kommentarer:

  1. wow hvor er de godt lavet og sikke nogle lækre farver du har valgt til det :)

    SvarSlet
  2. Flotte farver du har smækket sammen til det.. :D Alle de designs er flotte på hver sin måde synes jeg. :D

    SvarSlet
  3. Den farvekombi er jeg også vild med. Den ser rigtig fin ud, og blomsterne er flotte, også selvom det er din første gang :)

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med designet på tipperne! :) Den lilla mani er også fed, jeg har ikke set dotting tool blomster, lavet på den måde før.

    SvarSlet
  5. Det design har jeg tænkt på at lave rigtig mange gange, men aldrig fået det lavet. Hvorfor ved jeg ikke, det ser jo super godt ud! Synes du er sluppet rigtig godt fra det, især når det er første gang :)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart