søndag den 21. april 2013

Sally Hansen Gem Crush

Jeg fik for næsten et år siden en lak fra Sally Hansen - Gem Crush - der hedder Big Money.




Når den kommer på neglene synes jeg det ligner diamanter. Så smuk. Den er købt i Matas og er en del af en kollektion på 8 stk. Jeg er faktisk ikke sikker på at alle lakkerne var at finde i Danmark. Hvis du vil se et review af dem alle 8, kan du besøge http://www.scrangie.com/2012/04/sally-hansen-gem-crush-collection.html - det er en fantastisk blogger, som rigtig mange kender :-)

Jeg har desværre kun denne ene, men kunne godt tænke mig et par stykker mere - bl.a  Blingtastic som er en blå glimmer lak, og Showgirl Chic som også er blå, men som også har en masse sølvglimmer i sig.

Til denne mani, har jeg valgt bare at lave en accent negl. Altså en negl der er anderledes end de andre. Ofte når jeg laver "accentneglemani" - vælger jeg faktisk at lægge lak på både ringefinger og tommelfinger (Altså man vælger jo selv, hvilken negle der skal være anderledes - det kunne også være lillefingeren..)
Simpelthen fordi den ene finger ikke skal føle sig udenfor ;) Ej, pjat - jeg kan bare godt lide at det er 2 der er  anderledes og ikke kun én. Men denne gang altså bare en enkelt :-)



Den anden lak jeg har lagt på er ingen ringere end Color Club "Eternal Beauty". NU er der jo kommet forår / sommer til landet, så igang med de holografiske lakker :-) Den ("Eternal Beauty") har endnu ikke fået sit helt eget indlæg - men det kommer :-) Hvis du vil se en anden Color Club holografisk lak, kan du læse om "Over the Moon" http://krummerand.blogspot.dk/2013/04/over-mooooooon.html lige her.


Her kan man rigtigt se at den skinner i det smukke sollys. Der er lidt "guld" flager i, og der er lilla glitter i, som jeg synes passer så fint sammen med "Eternal Beauty".

Kan du li' glitter lak ? Eller synes du de er trælse at tage af igen ? Så kig mit indlæg om Depend Gellack http://krummerand.blogspot.dk/2013/03/negle.html - her er til sidst beskrevet "The foil method" - det er en guide der fortæller hvordan du super nemt kan tage lakker med glitter af :-)

4 kommentarer:

  1. Ih, jeg har begge lakke, og de er jo noget så smukke! Color club´s hallo hues holo lakke, de er så lækre.. Hold op et farvespil de laver! :D

    SvarSlet
  2. Ja, color club er de eneste holoer jeg behøver - (tror jeg.) de er simpelthen så fine i farven :-) Og så elsker jeg også Gem crush fra Sally Hansen - dem vil jeg også gerne have nogle flere af :-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er den holo bare lækker!! Jeg må faktisk indrømme, at jeg ikke helt er faldet for Color Club holoerne. Men dine billeder... har så ødelagt det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld! Ha ha - Det er jo selvfølgelig meget smart, at vi ikke alle kan lide det samme ;) Men jeg er virkelig vild med disse holoer fra color club :-) Jeg tror jeg kommer til at skifte mellem den blå og den lilla hele sommeren ;)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart