fredag den 12. april 2013

Pleje

Pleje af negle og hænder er vigtigt. Specielt i denne kolde vinter vi har haft os, har der været extra brug for masser af omsorg. Jeg kan ihvertfald godt mærke hvis jeg har forsømt hænderne i et par dage, og glemt at komme creme på. Jeg kommer altid et godt lag på lige inden jeg går i seng. Altid lige inden jeg tager på arbejde, og hvis jeg ellers husker det i løbet af dagen.

Førhen har jeg ikke været så god til at fugte mine hænder. Indtil jeg for et års tid siden fandt ud af at Matas' egen creme er super lækker. Den er blødgørende, trækker nemt ind i huden og dufter helt fantastisk.

Det må være glycerinen jeg synes er så duftende i denne håndcreme, for da jeg for en måneds tid siden skulle have en ny, stod jeg og duftede til de forskellige inde i Matas. Fordi de var kommet til at se anderledes ud, var jeg ikke helt sikker på hvad det var for en jeg skulle ha. Og jeg var slet ikke i tvivl, da jeg prøvede at dufte til denne her. Mums altså. Det er ligefør man får lyst til at spise lidt.. (Men det skal du nok ikke gi dig i kast med :) )  

Jeg bruger også dagligt en neglebåndscreme fra Sally Hansen. Men den er simpelthen så lækker, at den skal ha sit eget indlæg, så det kommer inden længe. 
Du kan dog lige få en forsmag på hvad det er for én :-) 


Hvilken håndcreme har du ? Hvis altså du bruger håndcreme...

2 kommentarer:

  1. Har ikke erfaring med denne, men kunne være man skulle prøve :)

    Jeg bruger lidt forskelligt, men blandt andet olie fra Foxy paws og Shea creme fra Body Shop.

    SvarSlet
  2. Hej Doktor S. Godt at se dig :-) Olie fra Foxy paws lyder lækkert, det kan være jeg skulle købe sådan én med næste gang jeg skal handle der :-) Vi har faktisk lige fået en Body Shop i byen, og tror snart jeg skal derind en tur :-) Den dufter super dejligt den her fra Matas, men det skal være denne med Glycerin :-)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart