tirsdag den 2. april 2013

Over the moon (igen) med tape og dutter.

Jeg er ikke så god til det, og det kommer nok ikke til at ske så tit. Men - her har jeg leget med lidt nailart.
Det er min første mani med tape, og ved ikke helt om jeg kan li det eller ej. Men I får det alligevel :-)



Det er ovenpå min blå Holo lak fra Color Club - Over the moon. Jeg har bare brugt alm. tape og sat det ovenpå en HELT tør lak. Jeg har lige sat tapen løst på min hånd et par gange før jeg sætter det på neglen - for at det ikke skal risikere at rage alt lakken til sig når jeg fjerner tapen igen :-) Man kan sætte tapen på alle mulige (og umulige) måder - her har jeg bare valgt at gøre det skiftevis på neglene. Når tapen er sat på kan du i det "hul" du efterlader komme den lak på som du synes passer :-) Jeg har endnu ikke så mange holografiske lakker, men her har jeg leget lidt med Gosh's Holographic Hero. ( Den kan købes i Matas, og Bilka f.eks.)


Når der er lagt 2 lag på (Eller hvor mange lakken nu kræver!) tager jeg tapen af med det samme. Tapen gør, at kanten bliver helt skarp :-)

Bagefter har jeg brugt mit dotting tool (en pen med "dutter" i enden) til at lave prikker , først med den lilla Color Club (Eternal beauty) og bagefter et par dutter med Holographic Hero.



Ja, som sagt ved jeg ikke helt om det her er mig ! Men jeg synes farverne passer rigtig godt sammen når de alle er holografiske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart